Nov 2, 2010

November 1st Updates

Yaa..tik tok tik tok..
Da times passed as the wind goes by..
Lol..kesian dea nih..speaking pun terabur..
Haha..disengajakan..diulangi,,disengajakan..
(ayat na cover mistakes..liaoo..)
Today is the 1st of November..
Lagi half an hour na masuk second day..
November November..
Terlalu pantas kehidupan skg..
Kalaulah dalam 1 hari tuh ada 50 jam ^^
(duhh..masa kerja bp jam pulak ea??)
Sejak dua menjak nihh aku selalu sangat fikir sal masa depan..
Cena keputusan exam aku nanti..
Kat mana aku akan sambung study..
Bila aku na start kerja..
Kerja apa yang suits me the most..
What kind of car will I have..
Then rumah ape yang aku akan stay nanti..
Berapa gaji yang mungkin aku mampu..
Umur berapa aku na kawen..ohh..
SERABUT! SERABUT! Boleh gila kan..
Sampaikan aku jadi tak tentu arah..
Takut semua yang aku nak jadi gagal..
Then kehidupan aku jadi berlawanan dengan apa yang aku nak..grr..
Ape je yang aku boleh buat..
Perasaan nih kadang kadang aku rasa cam pintu lif yang sepit aku kat tengah tengah (ayat kakmun..)
Perasaan gelisah yang buat otak aku ligat hampir 20 jam (tolak waktu tido ngn makan kot?)
Ya Allah..dah 18 yaa aku??
Masa oh masa..berhenti kejap boleh?
Bagi aku lebih masa untuk atur kehidupan aku yang tak sempurna nih..
Masih banyak yang aku tak faham tentang kehidupan nih..
Yaa..aku perlukan MASA..



  1. وَالْعَصْرِ                    Demi masa.
  2. إِنَّ الإنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ     Sesungguhnya manusia itu benar-benar dalam kerugian,
  3. إِلا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ                                                                                                        kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal saleh dan nasihat      menasihati supaya mentaati kebenaran dan nasihat menasihati supaya menetapi kesabaran.


Masa ohh masa..andai kau dapat berhenti seketika..










No comments:

Post a Comment

Winking Line Smiley