Nov 11, 2010

Pertina


Listening to Ariq..gyaaa…><
Omg omg..paling suka Thaqif nyanyi lagu nih..
Erhh..dah lupa motif na update arini..
Haha..hari nih dapat chance online..
So gunakan untuk download pape yang nak..hehh..
Bosan tao duk rumah sensorang so download laa pape yang patut kan..
Yang pasti baik baik sahaja ohh..><
Liao liaoo..jangan pegi kat negative negative laa weiii..
Haiyoo..ahh..smlm ngan hari nih aku pegi skola (kot?...)
Apek laa nih..paksa wa der..
“hang ta pi sok mampuih laa aku belasah hang!”
Cam berani..ta sayang aku laa tuhh.. (merajuk..)
Kata Apek kepada ese..serr serr jea dea nihh kan..
Haa..actually aku pun tatao laa berapa lama da aku skip..
Yang pasti adek aku lagi lama kot..(tapena pi skola da lepaih pmr..sebulan kot?)
Punya baguih adek aku kan..kan..kann ACAP kan..><
Grr..yaaww..lambatnya aku type menatang menatang nih..
Tadi lagu Ariq..nih da dua lagu da..
[Kemana Kau Menghilangkan Diri – Versi Thaqris, adik Thaqif..hehe..comey kot]
Lol..lol..sat sat ronda pi tengok blog blog orang ohh..
Pehh..memang agak ketinggalan ah blog aku nihh.. L
Wuhuhuhu..takpa takpa..baru lagi kot? (ayat sedapkan aty..)

Terlupa..TERLUPA..10hb..
Happy 1st anniversary sayangg..^^ (month je pun..hehe)
Hikhik..gediknyea aku arinih..
Ekekeke..ta sabar tunggu bebudak UiTM,
ngan member member laen cuti..
Yang pasti,encik Nizam Buubuu jangan lupa uke..
Masak kat Za sedap sedap tao balik nanti..^^
Rindu gila na kumpul sesama..
Woahh..insyaallah panjang umur kita jumpa lg uke.. J
Mengantuk..mengantukk..><
Haa..tak lama lagi adik aku balek laa dari MRSM dea..
Kena ready dari segi mental nihh..
Nanti na gaduh besaq weiii..HUHU..
Pergaduhan bersiri tiap kali dea balek cuti sem..

Lagi..lagi..?
Kehabisan idea dahh..
Laen kali pulakk laa na..^^
Salam..mwah mwih mwuh mwahaha.. :p

No comments:

Post a Comment

Winking Line Smiley