Nov 2, 2010

Grenade

Lonely..Lonely..= =''
Ouhh..currently listening to Grenade Cover from Thaqif..
Thaqif..Thaqif..tak bosan ke Zany nih?
Lalala~ smash away what people said..blahblahblah...
Apa yang Zany Ismail nih buat..tuh hak dea uke..
Tak ada kaitan dengan orang lain..
Hari nih masih skip dari skola ohh..
Mood masih terumbang ambing
Omg Omg..perut da maen gamelan..haihh..
Nih laa yang ta best stay kat rumah sorang sorang..><
Nak online lelama pun dah bosan..
Btw..aku suka lyric Grenade part nih..

Gave you all I had and you tossed it in the trash,
You tossed it in the trash, you did.
To give me all your love is all I ever asked, 'cause
What you don't understand is

I'd catch a grenade for ya (yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah)
I'd jump in front of a train for ya (yeah, yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah)
Oh, oh, I would go through all of this pain,
Take a bullet straight through my brain!
Yes, I would die for ya, baby,
But you won't do the same

Haha..lagu nih cam masuk lak kan ngan kehidupan aku..
Masuk tang mana ta payahla tao..
Yang pasti aku ta dapat buat kerja without Thaqifs voice tetiap pagi..lol..lol..
Haha..stop pasal Thaqif..


Alkisah hari nihh aku malas na layan msg sesapa..
So sesapa yang text aku harap ampun dan maaf laa..
Mungkin lepas nihh aku tak online dahh..
(atas sebab musabab tertentu..)


Lagi satu..nih berkaitan fb lak..
Masalah betul ahh sorang faker nihh..
Nah amek nama dea bsaq2.. 
Ijaa Jia a.k.a Siti Khadijah
Actually apa masalah aku dengan dea nih?
Masalah nehh bukan aku punya tapi Azyan Azhar yang punya..
Apa kaitan aku?
Of course laa kan..kawan mana ta back up member..
Memang ta makan maki pompuan nih..
Oke..the story is..
Pompuan nih ta abes2 na stalk member aku nihh..
Then ? Edit segala gambaq cukup na bagi serupa member aku nih..
Haa..ta dak identiti kaa weii? Sampai muncung muncung pun na tiru..
Put your own smile on your face tak boleh ke?
Sekarang ta dak bukti g na tunjuk..
Tapi siked masa g..just wait and see..(ecececee..)

Erhh..1310 already??
Haihh..got to go..Tata.. :)


No comments:

Post a Comment

Winking Line Smiley