Nov 3, 2010

~Menaip Madah Tiada Noktah (actually banyak noktah..)~

Sekarang da kul 1500.. Saya type lambat lambat yaa... :)
Hehe..Tadi pegi sekolah ohh..Lapang lilak..Bub SMJK cuti hari nihh..
Huuhh.. Ke-jeles-an terasa dihati.. 
School oke jep..tapi tadi dapat markah final exam..LOL..
Hampir pengsan buat seketika.. Paper Sejarah Malaysia Ya Rabbi punya laa FRUST bila tengok result dea..
><  Soalan pertama tuh full mark dea 25 markah..
Aku jawab dengan tekun gila soalan memula tuh..
Dalam 600-700 p.p ? Haa.. Merana gila bila tengok tengok aku salah fakta..
Haihh..lari dari kehendak soalan.. Bungkus aa ceni..= =''
Da tuhh..sesapa yang dapat kurang daripada 50/100, haa..
Kena buat semua essay dalam 40-60 copy camtu..
Kiranya dalam 5 copy untuk satu soalan and semua sekali ada 8 soalan..
Serr serr jea Cikgu Guna nihh..><
huk huk..ta sanggup laa nak jawab suma paper STPM..
Please sesapa tolong culik saya kejap..HAHA..
(ta payahh..ta payahhh..) gedik gedik jea kann..hehe..
Semalam stay up till 0330 a.m..
Mata agak menunjukkan kegegehan dea malam tadi..
Asal pejam jea terbukak balik..Then, layan lahh lagu slow slow sampai terlena..
Kat sekolah tadi amat mengantuk Ya Rabbi..
Memang mengantukk..>< tapi masih buat muka steady..
Sempat jugak skip kelas Cikgu Md Dali jam 1120-1230..
Stay kat koperasi sambil melalak lalak dengan Elias Shafik..
HAHA..then Elias record lagu Anak Itik Tok Wi yang diremix segala kat dalam phone aku..
Tatao laa apa motif dea..haha,.. Pelik pelik aihh..
Petang nih patutnya lepak lepak ngan Azyan Azhar, Khalil Khushaire, ngan Fathen Wahida
tapi Cik Yann ada excuse lahh pulak so jumpa esok jela..


Haa..Mozilla Firefox memang tabule download YouTube ea??
Aku try download guna Windows Internet Explorer tapi cam hapa lagi
yang masuk cuma separuh lagu jea..cena ehh?
Kat 4Shared aku da ushar ushar tapi takda lak vid yang aku nak..
Haihh..letih mak..


Ohh..pasal gitar tuh..ada berapa orang yang bantu aku
Bagi link untuk belajar sal chord..
Ada jugak yang tolong bagi tao pasal jenis jenis gitar..
And ada jugak yang cuba lunturkan semangat aku..HAHA..
Tak kisahlaa kan.. Yang pasti TERIMA KASIH banyak banyak..
Anda sangat sangat membantu..
Cuma masalah aku sekarang satu je..
Aku nih KIDAL so, ada pape ke yang aku perlu tao pasal gitar untuk pemain kidal?


Err..tangan dah sangat sangat lenguh.. 
Next entry malam nih laa pulak..
Hehe,.. Thanks jugak untuk sesapa yang melawat blog aku yang takde harga nih..
Maseh banyak banyak ^^... Do follow me..
I Will Follow You (dengan irama lagu tema iklan DiGi..)hee..
Assalamualaikum..^^

No comments:

Post a Comment

Winking Line Smiley