Nov 3, 2010

~0153 a.m~

Duhh.. Another sleepless night..
I can't asleep actually.. 
It's the second time my mum knock knock at the door asking whether i'm already offline..
Haha..mak kata bole rabun kalo online dalam gelap..
Ohh..there's already a sign..yang mata aku makin samar samar..
Haha..dah sedar pun still buat benda yang sama..
Thaqif ? Nope..tanak cita sal Thaqif malam nih..
Laen pulak.. Laen pulak..
Tadi aku download tutorial untuk guitar chord dari lickbyneck.com..
Hampehh ta paham..tapi aku try gak laa belajar siket siket..
Haa..then aku dah compose satu lagu..
Dari perasaan aku sendiri towards seseorang,..
Ohh..lagu yang sangat low bagi orang orang yang berpengalaman..
Tapi tuh luahan hati aku..so..apa yang orang laen kata, tak ada kaitan ngan aku..
Sekarang nihh..aku cuma na cari rhyme untuk lagu tuh..
Haha..poyo jep aku nih.. Gelabah semacam..
Ingat na mitak tolong kawan kawan yang reti mixing suma nihh..
Mungkin aku kena usaha lebih untuk belajar semua benda nih and insyaAllah aku akan belajar slow slow..
Sebab musabab aku berminat ngan gitar?
Jawapan aku 'entah'.. Perasaan tuh wujud tiba-tiba..
Lebih mudah untuk aku lepaskan tekanan through musical instruments kot?
Entah mana hilang keinginan aku na belajar Nihon Gakuen dulu..
Haihh.. Seni lukisan ?
Macam dah tak wujud dalam hidup aku..
Even lukisan2 yang aku paling sayang pun aku dah tatao letak kat mana..

Btw, anyone yang sudi bantu aku gtao laa uke kat facebook..
>< saya sangat sangat mengharap bantuan anda..

Esok..sekolah..^^
Dah 3 hari skip..mak pun da bising..
Silap silap esok lusa datang pulak surat amaran kedua daripada pengetua 'tercinta' haa..

It's 0150 am.. Good night everyone..^^ Sleep tite..

No comments:

Post a Comment

Winking Line Smiley