Oct 5, 2010

macroeconomics

♫ ♫ makro..makro..♫ ♫
kau menarik..kau terhebat..
mengenalimu satu keseronokan..
memahamimu satu kebahagiaan..♫ ♫
blahblahblahhh...
Waaaaa...*mood saya sedih..
Arinih exam makro..final exam derr..tp aku jawab ala kadar kot..
Grrr....sumpah aku meluat tgk soalan soalan dea..
*maaf ckg fdzlh, saya bknnya xsuka ckg -___-
study bgai nk gila kot..grr..
Sebijik pun xdak yg masuk kepala otak nihh..
*memory full kerana seseorang..><!
Uhhh...3 jam tuh rasa cam gila punya lama..
Mau tau pasnih kot dpt pnampaq free dr ckg paa..
Ngee...sedihhh...T.T
aku dok merapu hapa kebenda pun aku xtau...
Duk conteng conteng kertas..pastuh conteng calc aku..
*well,conteng nama pria pojaan hati..HAHA
tamat jam 1310. Grrr..
Saya sangat2 meluat! Tgk muka nih ! Tgk ! Tgk ! ><
ptg : kul 4 kuar amek acap..dea PMR rini..
Punya xleh blah pg b4 dea pi skola..
Bkn nk mintak ampun ngan akak dea nih..
Duk wat muka KAMBING DAPAT IJAZAH, smbil kata ' ni la wajah 8A '
Koghok mungg...
Lepaih amek dea, aku pi ronda sat..satt jaa..Tlg laa caya..haha ><
ronda pi lalu ban pecah sat a.k.a waterfront sg baru and a.k.a jugak sbg BROKEN BUN. .
Mwahahahaha...
Otw balik tuh, singgah pasar malam. .
Ngidam yong tau fu aihh. . Beli siket. . Sikett jaa tau dakk, dh 8 rgt.. Grr..topup g baguih..
Elok beli, ujan rintik2..
Nk balik pnya laa jauhhh...
Punya dok redah ujan mau tauu..
Kuyup kot! Waaa..
*seksi la sgtkn. Weqkk ><
So, disini la aku berada skg..kesejukan dek air hujan..dgn jari jemari menaip sbg tatapan sesapa yg melintas kt blog nih..
...dann tak lupa, sambil dgq mak aku bebel dgn volume sederhana, '' bila hang nak mandi hah ?! ''
Oke babai babai :)

3 comments:

  1. cute loll~
    kipidap yea..^_^

    ReplyDelete
  2. huhh?? maw kidnap sapa ?? :D

    ReplyDelete
  3. hahhaha..jum terjah blog2 hebat spya anda lebey hebat-!!

    ReplyDelete

Winking Line Smiley