Oct 3, 2010

jalan jalan

ngengengengengggg....
Buduss...saked kaki haku !
Grr........awat ? Nih na story..
Td pi tman Ita pi Pacific (latitud 90°T dan longitud 0°S) *jgn caya..aku tipu ja..aku pun xtau hapa kebenda aku gitau tuh..
Pi la tunggang Perdana hak milik dato' %?&@#*...sapa dea?
Teett teettt teeetttttttttt.....takmau habaq..
Dalam kul 2 kot..ka kul 1 xtau..xengat aih..sampai laa..
Pi caqi contact lens..
Dajei btoi ahh..memb aku si ita nih mau tauu punya laa memilih..
Yang nih xmau..yang tuh xmau..last2 lepaih duk round mrata,dea pilih contact lens yg memula kami pi tgk..
Grr..geram aih..asa na katok ja budak sekoq nih..
Lepaih tuh,nek floor atas..engat na tgk movie..
Tgk cm xdak yg bez pun..
So, pih arked, reload kad n men game..
Ngee...rindu aihh...
Lawan dance ngan memb ita..
Wuwuwuwuwu......menang la weii...
Pasnih sapa na pi men,jum jum..iloikeee...
Pas abes creds lam card uh,mls na reload,..so chaloww laa..
Pi men bowling..wahaha..
Longkang jaa jd mangsa..
Sumpah wei..aku ta teror men bowling..jgn la ajak aku naa..wat abeh duet jaa..hahaha..
Uke uke...lepaih tuh, perut mula la men lagu waka waka..mintak topup la tuhh..
So pii pulak kt floor bwh..coffee house..
Order nasi lemak ngan rendang..grr..TA SEDAP !
(Soqie..pic xdak na tnjuk..)
Haa..then chalowww balik ah..mls lma2..
Kaki saket bagai nak gila bub game dance tuh..ngok ngek !
Elok kuaq pacific, jarikukukakiku lak kna luvbite ngan semut selangor..
Banganggg ! Saket weh !
Nih pun dok bdnyut2 g...naseb ja dea semut..lau org..aku geget balek ah !

Ahhh..lupa lak..td ita jumpak sorang memb dea..
Dea tapena jumpak laki tuh..n ta tau laki tuh cena..
Then bila da jumpak, dea terus senyap..
Aku jaa layan laki neh sembang..punya la kesian baq ang..
Then bla laki tuh da blah,aku tnya dea..hang pasaipa ?
Then dea kata, xsuka laa..laki tuh gemok..itam..xmau..
Eishh..sorry girl..wlaupun hg kwn aku, tp aku ta suka sikap hg nih..
Maneh aih laki tuh..bek gila kot..
(Dea ta tau aku cita kt blog..haha..)
Nyway, thanx bub support aku sepenuhnya td.. :p
Iloikeeeee....

Ag satu..thanx bola bowling..kau da patahkan kuku aku..wuwuwuwuwu... T.T

No comments:

Post a Comment

Winking Line Smiley