Aug 27, 2012

August

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum wahai suku sakat yang membaca. :)
It's August 27th, masa pantas berlalu.
Ramadan pun dah berakhir.
Selamat Hari Raya Aidilfitri, maafkan atas keterlewatan menghapdet blog.
Wehuhuhu.. T^T

Banyak dapat duit raya?
Beraya kat mana?
Banyak kuih raya?
Family semua sihat?
(Bajet serupa kad raya.)

:3 Sesungguhnya August pun akan berakhir tak lama lagi,
bermaksud tamatlah cuti panjang aku kat rumah.
Birthday pun dah berlalu pada 6 August yang lepas,
Alhamdulillah, ada yang wish tu sampai buat aku sengih sorang sorang
ehehehe~ :D


Adik aku yang wish dari Pahang. :)

Birthday tahun ni, alhamdulillah, jatuh pada hari nuzul quran.
Tak sambut pun, yang penting tahun ni dapat berbuka penuh dengan family
sepanjang bulan ramadan. :)

Raya pun, alhamdulillah. Semua berjalan dengan lancar.
Dapat jumpa saudara yang dekat, yang jauhh.
And walaupun umur dah 20 tahun, dapat jugak duit raya,
(paling banyak pulak tu...)
mungkin sebab nak sambung study kot..

Malam tadi Anis dah balik Pahang.
Aku tengok mak macam nangis je time salam dengan dia.
Tapi mak sorok sorok jela, aku pulak jadi sebak.
Sekarang tinggal aku, mak, abah dengan Acap jela yang tinggal.
Start minggu depan, cuma tinggal bertiga.
Aku macam taknak pergi je bila pikir nanti mak aku sorang sorang kat rumah.
Nasib baik Najib dengan Yus selalu datang rumah.

Anis ni pun, entah bila pulak baru dapat jumpa dia lagi.
Mungkin raya tahun depan kot since cuti tak sama.
Dia pun dah nak exam PMR tahun ni.
Insyaallah dia akan jadi salah sorang pelajar cemerlang MRSM TAR.

:) got to go..jumpa lagi dalam entry akan datang..
till then, assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment

Winking Line Smiley