Sep 30, 2010

apa punya manusia laa.....

sat sat tadi aku online facebook adik aku..
hahaha...
gila punya manusia..
dea im adik aku doe..
so aku pun balas laa..
nih aku da copy chat td..


Ketam
salam
7:46pm
 Me
wslm
7:46pm
 Ketam
dok kat area mana ni?
7:46pm 
Me
parit buntaq
7:46pm
 Ketam
yer la.. taman apa? kampung apa?
7:47pm
 Me
kmpg kedah (nih aku kelentong dea jaa)
7:48pm
 Ketam
ooo..dekat jer la...
7:48pm 
Me
awatnya?
7:48pm
 Ketam
saja jer la... ingat na ajak jumpa kot free
7:49pm
 Me
jumpak ?
hg knai aku kaa?
7:49pm
 Ketam
x kenal.. saja nak kenal2
7:50pm
 Me
errrr,.....
7:54pm
 Ketam
nape?
7:54pm
 Me
dri jumpak aq bek p jumpak.*******......
hahaha
7:55pm
 Ketam
pompuan tak nak.. nak laki jew
7:56pm 
Me
gay kaa apa
7:56pm
 Ketam
x la gay... kadang2 jer kot
huhuhu
7:59pm 
Me
aq straight kot
8:00pm
 Ketam
tak kisah str8 ke apa... layan jer
8:00pm 
Me
woooo
xpnh buad
8:02pm
 Ketam
x ajak buat pun la.. kecuali la awak nak kasi sy wat sampai &%$@&&$... boleh jer pun
8:02pm
 Me
sorry
not interested
8:03pm
 Ketam
ok.. kot nak kasi taw.. dtg ier kat umah ni
8:06pm
 Ketam
tak nak pun xpe.. leh jer wat kawan2
8:06pmMe
CEHHHHH
8:07pm
 Ketam
ermmmmmmm

apa punya manusia laaa..
geli aihh...
nak jadi gay ka hapa..
toksah duk ajak adik aku laa gilaa..
nama pun ketam tersepit..
patut laa senget cam ketam..
nihh na habaq..na buad dosa..p ajak orang len..
jangan duk bebukan ngan orang yang ada kaitan ngan aku..grrr
FA WAU CA KAF UNTUK KAU!

No comments:

Post a Comment

Winking Line Smiley